Vackra Norsborg

Idag är jag ledig. Fast egentligen inte. Har så himla mycket saker som ska göras att jag egentligen inte har tid att låtsas som om jag har ledigt. Men trots altt, så tror jag att jag ska ta en tripp hem till Katarina. DEt blir en lagom lång promenad i vårvädret. Jag sitter nu här hemma med huvudvärk och väntar på att kaffet ska koka klart. Hoppas på att ett rejält koffeinintag ska ta bort det onda i mitt huvud. Toivossa on hyvä elää. Jag tänkte att jag ska fortsätta med en bildserie från kära norsborg.

     

Det är våran framsida det. Utsikt från köksfönstret. Jag trivs här. På riktigt. Men nu ska jag fortsätta att snoka runt på familjeliv.se. Det är en bra sida att surfa runt på om man inte har någonting annat att göra. Men gott folk. TAck för den här gången!

Kommentarer
Postat av: jenita

du fick inte med något hedersmord på bilderna när du ändå höll på o fota? Ingen som flög ner från en balkong eller ngt? :) Haha, skojja bara. Snart blir jag väl mordhotad när jag leker så fördomsfull. Egentligen är jag ju en integrerad världsmedborgare. Eller ngt.. låter bra.

2008-04-04 @ 15:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback