Trötteli trött

det närmar sig med rasande fart och jag har inte hunnit reagera än. Ingenting är packat, städat eller muutenkaan fixat. Passet är i a f fixat och klart. Men jag har ju ändå idag och imorgon på mej så jag hinner. vad ska man ha med sej?
Är inte bra på det där med att packa. Jag minns när man förr i tiden skulle åka till suvarit. Det var Myyyycket kläder som skulle med. En gång hade jag närmare 25 linnen med mej. Det var till Maaninga savi-seurat. Med andra ord använde jag nog inte många utav de linnena. Men jag har lärt mig att inte packa så mycket saker. nuförtiden är mitt problem att jag alltid packar för lite. Kanske borde göra som förr. Skriva listor. Skriva upp varje dags outfit.

Jag är så  himla trött och ska ha seminarium snart. 13-16 med världens tråkigaste lärare. Det kommer vara kämpigt att hålla sig vaken. Jag orkar inte ens skriva nu så jag slutar här. Ointressant inlägg från en trött pirre.

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Riktigt skojjigt det skulle vara att åka till Florida :) Hade riktigt bra, pepparcake!!!!

2008-04-21 @ 21:05:37
Postat av: TAntaralllaa..

Jag vill ocksååååååååååååååååååååååå boooooort ! Och jag tycker maten var så god på flyget :) Eller så kanske var d enda som var roligt just då, och därmed smakade d också väldigt bra. Men iallafall du vet. booooort flyyyga vääärme Kesti. Bajs on you.

2008-04-21 @ 21:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback