Så ledsen

Jag är så himla ledsen för att jag inte kan vara där jag borde vara just nu, nämligen i sälen med hela tjocka släkten.
Nej minsann.Medans hela familjen packade och donade så packade jag mina saker för att åka hem till Sthlm. Kändes ingen bra alls och jag har kokat lite smått hela kvällen. Jag är så himla arg på att jag just nu har en obligatorisk kurs som man inte får vara borta från för då får man gå om hela delkursen. Och dessutom, som om det inte vore nog så har jag sistas lektionen på tisdag ( bortsett från grupparbete som ska vara klart till på fredag). Varför kan inte den varit förra veckan eller typ i slutet av den här veckan? Då hade jag kunnat vara i sälen.
Istället får jag njuta av storstadens alla avgaser och härliga ljud. Jag är inte bitter. nej nej.

Helgen kom och gick som den alltid gör. Alltså alldeles för fort. Enda trösten är att jag insåg idag att det är inte mer än två och en halv vecka kvar till jag åker till Florida. Det tröstar mej lite mitt i denna depression. Sen ska jag njuta av att bara vara. Av att vara långt borta från hela Sverige och dessutom ska det bli himla roligt att träffa Teija och resten av kestiklanen.

Men nu ska jag sluta gnälla och ta mej i kragen! Ryhdistäydy!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica P

usch vad tråkigt =/ Suger när det blir så, men som sagt, kursen är ju över snart! Märks att du skrivit mycket. Det flyter på riktigt bra i dina texter =)

2008-04-09 @ 20:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback