ryhdistys!

Idag har varit en sådan dag då det känns som om man inte fått någontign vettigt gjort. Dagen har bara flutit förbi. sakta men säkert, utan att jag hunnit med någoonting. Jag har inte hunnit vara ute ens en gång fastän det är superbra väder ute. Ni vet, jag fungerar så. När jag har en massa saker som borde göras får jag ingenting gjort. Abslut ingneting. Så nu sitter jag här. Har tagit femhundrasjuttioelva pauser i mitt försök till städande. Har fått toan städad i a f. Nu återstår bara resten. Men nu kommer snart ipu hem och då får jag hjälp. Går mycket fortare då och är dessutom roligare.

ryhdistäydy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

resefeber? förresten, får jag hänkkka på till florida?! !?! ;D //ottis

2008-04-22 @ 20:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback