Mardrömsnatten

Det var länge sedan jag upplevt en lika hemsk natt som förra. Det hela började med att vi var ute ett helt gäng och grillade igår kväll (mmm...bananerna med choklad) och som ni vet så luktar man inte särskillt gott efter ett grillparty. Trötta som vi var när vi kom hem stöp vi i säng för att sova, utan att duscha av oss den äckliga lukten. Jag vände och vred på mej men kunde inte bli kvitt den stickande lukten i näsan. Den var groteskt. Jag kände hur jag blev mer och mer galen för varje sekund som gick. Till slut så väckte jag Ipu (som dessutom snarkade som en tok vilket inte gjorde det hela bättre). "mä tuun hulluks ku en saa nukuttua ku täällä haisee niin kauheelle. Huomenna ku herään niin vedän kaikki petivaatteet pois ja tungen ne muovipussiin ja laitan siihen sata solmua. Sitten mä meen suihkuun ja jynssään kaikki paikat juuriharjalla!"  Inte förens då jag hajjade att jag kan sätta upp håret på en mummonnuttura för att det inte ska lukta så mycket, lyckades jag somna. Det var inte roligt kan jag lova! Aldrig mer sova i grillukt!

Jag känner mej så himla stressad hela tiden. Som om jag vore nära en kollaps mest hela tiden. Jag vet inte hur det kan komma sig för i ärlighetens namn så har jag ingenting att stressa över just nu...egentligen.
Det kanske följer med som ett bihang från den förra kursen då jag höll på att stressa ihjäl mig. Pirre och stress rimmar riktigt illa. Jag kan inte hantera det. Det bara växer och växer tills det känns helt oöverkomligt.

Nej nu ska jag ta mig i kragen och dra mej mot hornstull för att hämta mitt kära kontokort. Äntligen :)

Kommentarer
Postat av: Henna

Hyyi sådär var det på opska ett antal gånger! Man gick och lade sig som ett stinkande vedträ och kunde inte soma för de luktade så raato illa.. :D

2008-04-17 @ 14:34:44
Postat av: Ottilia

jag hatar att inte kunna somna på kvällarna.. galet jobbigt.

2008-04-17 @ 16:17:06
Postat av: Tanita.

Jag förstår inte alls att man inte kan somna för att det luktar ? Ei niinku mitään ymmärystä:)

2008-04-17 @ 20:38:59
Postat av: teija

Tuu tanne niin ma hoidan sua!!!

2008-04-17 @ 22:58:41
Postat av: annso

hah,jag gick och duschade efter den kvällen,men det stank fortfarande.den lukten e helt konstig,den sitter typ fortfarande i. HEMSKT! ses inte vi nå mer på 3 veckor :O

2008-04-18 @ 08:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback