positivt

Måste skriva et till inlägg för att inte göra er, kära läsare alltför oroliga. Men ni vet, man kan inte alltid vara glad :)
Nu sitter jag på jobbet som vanligt. Det är riktigt tråkigt och nerverna är på helspänn hela tiden, men en sak är bra, jag slipper vara ensam och tänka. Tänka ska man inte göra på hösten. Det är inte bra :)

Jag var till stan idag och efte många många timmar inne på vero moda slutade det med en ful tröja :( Hade nämligen köpt en sådan för två veckor sedan i strlk L (jag vet, jag tog i lite kanske. Trodde nog att jag var lite större än vad jag är). Merja betalade tröjan då och använde sitt S-etukortti. Problemet var nu denna att deen var alldeles för stor och jag kunde inte lämna tillbaka den så att jag får pnagarna tillbaka. I o m att det var på Merjas kort. letade efter nåt annat i säkert en timme idag och det slutade med samma tröja men i annan färg och strlk. :(
BLIDDE LITE INVECKLAT DET DÄR :)

Men nu måste jag sluta...

Mamma, tack för all god fet mat :) och de vitaste vitbröden var goda :)


Kommentarer
Postat av: ottilia

men int ska du väl köpa en tröja som du tycker är ful heller :o den låter i alla fall snygg tkr jag, även fast du inte har sagt hur den ser ut. :)

2007-10-02 @ 19:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback