noll inspis

En vecka jobb kvar och jag vet inte hur jag ska orka. Skickade meddelande från jobbet att det är kalabalik där igen. Jag har en klump i magen. Jag vill inte åka dit. Hur ska jag kunna slippa? Det kan jag inte. Jag måste åka dit.
Jag vet inte riktigt vad det är som gör att det är så himla läskigt. Hon kan ju ändå inte göra någonting. Men det är nånting som gör att jag blir livrädd och kallsvettig. Jag vill sluta på jobbet NU! Nu på en gång.
Jag pallar inte... Jag gör det verkligen inte.

Annars är livet som vanligt här. Inget nytt. Två veckor kvar och sen åker vi. Känns fortfarande så overkligt så jag kan liksom inte ge någon som helst reaktion på det. Känns konstigt att vi helt plötsligt inte bor här nå mer. Ipu har ändå bott här i fyra år redan. Över fyra år.

Jag känner att jag inte är särskillt full av inspiration för tillfället att skriva någonting alls. Så ni får nöja er med detta. :)

Kommentarer
Postat av: jenita

inte alls roligt med sånt där jobb. Så där ska det inte vara när man åker till jobbet!! I sommras trivdes jag riktigt bra på jobbet. när man trivs på jobbet är det inte ens jobbigt å vakna på morgonen! Det var helt sjukt att känna att de var kul på jobbet! :D HUr går det med lägenhet? Ni får flytta hem till oss om ni vill!:)

2007-10-15 @ 14:35:51
Postat av: Tanita.

usch, hemskt. Det ska verkligen inte kännas sådär när man går till jobbet. Kamala paikka. Det är bra iaf att du flyttar och slutar jobbet och börjar åp en ny kula.. Det kan göra stora förändringar i ditt liv ;) Tsemppiä sulle, yritä kestää vielä vähä aikaa! Styrkekram!

2007-10-16 @ 09:53:02
Postat av: Martina

jobb är jobbigt, det hörs ju bara på namnet.. :| men vet du vad? jag ska ner till stockholm nån helg framöver, ska vi försöka ses? :D var ju sjukt längesen vi sågs! :(

2007-10-18 @ 15:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback