Kotilöysiä

Som ni ser på rubriken så är vi hemlösa just nu :( Känns ganska jobbigt när man inte har nånstans att ta vägen. Men vi fick i a f lägenheten klar i tid och nu är den redan en annans. Konstigt det där. Att det har varit vårt hem så länge och den tar det bara några sekunder så är det någon annan som flyttat in redan. Igår tömde vi hela lägenheten. För att inte vara Merja och Janne (som vi ska våldgästa i fyra nätter) till besvär mer än vi måste, så sov vi i en helt tom lägenhet med en madrass mitt i det stora rummet (bilder kommer). Jag tyckte det kändes tomt och lite ensamt. Men min man! Han tyckte det var ett super roligt äventyr. "IHAN NIINKU OIS RETKELLÄ!!!!" :)Men idag fick vi det ia  f städat oxå och för  tre timmar sen så sade vi adjöken till lägenheten.

Förresten, det verkar vara en bra idee att sitta och kommunicera via bloggen.
"knapper. knapper, knapper.
- tanita, kolla min blogg!
knapper. knapper. knapper.
- Pirre, kolla min blogg!
knapper. knapper. knapper."
Osv osv :)
Jag fick i a f en heeeel massa kommentarer. Undrar om vi ska köra på samma bana i fortsättningen oxå, tani?! :)

Sitter just nu i Lates lägenhet men ingen tanita och late syns till eftersom dom flydde städninge (för det är väl klart att syrran och brorsan SKA hjälpa till vid flytt???). De åkte till Annso och Saarimaa i Tammerfors. No, vi klarade oss ändå så det är ingen fara (Ok, tanita! Du var riktigt duktig igår. Det var på riktigt till stor hjälp :)
Men nu tröttnade jag på det här. Så see you later :)

ps. ska bli så trevligt att se moster med man och barn på fredag :)

Kommentarer
Postat av: tanita.

Ja jag menar d! Ska vi satsa på det?! ;D Duuu, jag gjorde all SKIT göra så jag hade ALL rätt att fly fältet ;) Tänkte ringa dig inom en snar framtid och fråga om vi ska åka till stan och köpa dedär till håret ? ;) Jag plingar!

2007-11-01 @ 12:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback