Höstdepp

Mä en tykkää....

Varför kan inte allt vara enkelt alltid? Varför måste det vara en massa problem hela tiden och man är aldrig säker på något? När det ser ut som att allt är bra och allt kommer ordna upp sej så kommer något nytt. Jag skulle älska att vara 14 år igen. Gå på högstadiet, bo hemma, slippa tänka på nånting.... Jag vet att när man var i den åldern så hade man mycket stora problem som kändes oöverkomliga, men....
Just nu sitter jag hemma och försöker rycka upp mej och orka ta mej till centrum. Jag orkar inte men jag måste. Måste gå och byta en tröja. Sen är det bara att åka till jobbet :( Jag har varit ledig igår så det känns extra jobbigt att åka dit. Min rygg och mina axlar +nacke tar stryk. Sitter här just nu med en värmekudde på axlarna för att få de att slappna av lite. Har även ätit tabletter men det hjälper inte så länge jag fortsätter lyfta henne. Tur att det inte är länge kvar.

Här är det höst för fullt. Finns inte mycket löv i träden. Några få envisa träd har lyckats behålla sina löv och ser inte fullt så nakna ut. Jag tycker inte om hösten. Jo, om fina höstdagar då löven är kvar på träden och lyser i alla olika färger. Men jag tycker inte om mörkret. Jag tycker inte om kylan och den gråa himlen. JAg längat till nästa sommar.



Nej nu måste jag ta och rycka upp mej. Det här inlägget var mycket onödigt. Inget vettigt blev sagt och bara en massa gnäll kom fram :) Så nu blir det stan nästa så får vi se om jag är mer positivt inställd till livet senare.

ha det bra alla människor

Kommentarer
Postat av: MAMMA

hEJ MIN ÄLSKADE DOTTER!
Det var ju inget trevligt läsande det här .Men efter regn kommer sol vet du väl!!!
Hade du fortfarande bott hemma skulle alla ha frågat"Har du mens eller?" Och det vill man ju inte höra...man vill att nån ska tycka synd om en..eller??
Har du fortsatt med ditt nya liv i a f ?Fick du nyttiga mackor av Late? Det var Tani som sa att köp de vitaste av vita mackor på förfrågan om vad skulle vilja ha från Sweden.Tänk positivt o ha det bra!!

2007-10-02 @ 15:13:42
Postat av: Tanita.

haha, mammas kommentar är så rolig ;) Men hej, man MÅSTE vara negativ och ha dåliga dagar, så man vet när man har roligt när det väl är roligt. Jag är äckligt positiv idag! Love and ork to dig!

2007-10-02 @ 21:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback