Himla seg är vad jag är

Jag har tänkt uppdatera minst en miljon gånger men ni vet hur det är när man har en massa annat för sej ? :)

En massa människor som frågat mej vad det är jag har sökt för nånting. Jag har sökt lärare på Sthlm universitet. Men nu har jag redan nästam ångrat mej eftersom jag nog trots allt vill försöka mej på psykolog. Tyvärr är det redan försemt att söka så jag lär väl se hur jag gör. Kanske börjar jag studera redan i Januari elller så pluggar jag bara upp betyg så jag har nån chans att komma in på pskolog (jag har för mej att dte var ganska svårt att komma in. stämmer det?`)

Här är det full rulle hela tiden.Inte så långt kvar tills vi flyttar så min lägenhet ser ut som hej kom och hjälp mih. Allt är upp och ner. Lådor överallt och knappt nå möbler. Hemskt! Det här är nog det jobbigaste. När man tömmer allt och trycker ner allt i lådor, då inser man att HJÄLP, DET HÄNDER VERKLIGEN! Jag ska verkligen flytta. När man åker omkring på vägarna så tänker man på hur bekannt och tryggt allt är. Man känner nästan varenda väg och man vet vart man ska svänga för attt komma till nåt visst ställe. Snart kommer vi stå där. Mitt i smeten och varken hitta in eller ut. Vad gör man då?

Idag har jag ännu en gång spenderat dagen på stan :) Fick plötsligt nå infall av shoppomaniiii och köpte en hel massa. Tänker inte ens tala om vad för jag har en sån ångest över mitt ryck som bler dyyyyyyyr! (Ok, jag vet. För Tanita är det vardagsmat men för mej är det mycket att köpa en tröja och ett par byxor, bara sådär liksom :) )
Som sagt har jag ju slutat jobba och det känns helt underbart. Jag har bara lite svårt att släppa det helt. Kanske för att jag har tillbringat så mycket tid där de senaste sju månaderna att jag liksom inte kan låta bli att tänla på hur det går där, om de har fått någon ny assistent osv. Jag vet, det är inte mina problem längre!

Men nu sksa jag nog försöka dra mej till duschen. (Hatar det!)

Kommentarer
Postat av: neena

åå.. pirre jag hatar också och duscha. Jag tycker det är as jobbigt å sköta min egen hygien. Haha.. önskar ingen var i min närhet att jag fick gå runt med hur skitit hår som helst. Men tyvärr. Pirre, de är asballt när du flyttar hit. Sthlm är helt underbart fin och mysig stad. Jag har faktiskt tyckt om de. Över förväntan. Och du kan inte vara mindre storstads människa än jag?? Och duu, man lär sig hitta ganska fort här. Om du säger en plats så kan jag säha om den ligger på norra eller södra sidan av sthlm. Bra va? :D :D Puss och kram! ps. ni kommer väl hem till oss på tis? ds.

2007-10-25 @ 20:42:58
Postat av: teija

om du tvekar SKIT I SKOLAN!! Jag är SÅÅÅ glad att jag slutade sjuksköterske programmet. Träffade en gammal klasskamrat, hon avslutade sjuksköterskeprogrammet och har inte jobbat en endaste dag som det!! Nu är hon på högskolan igen! Men å andra sidan, det skadar inte att prova!
Kramar!! Vi ses snart!!

2007-10-25 @ 21:09:04
Postat av: mamma

jag vet inte vad vi gjort för fel när alla döttrar
hatar attsköta sin hygien...
Men ni luktar inte illa än i a f förutom Tani när hon kör upp armhålet i min näsa...
Välkommen till Gagnef snart! Vi längtar efter er!!

2007-10-28 @ 20:34:07
Postat av: Tanita.

haha, mamma du ska inte ljuuuga ;D

2007-10-30 @ 15:28:25
Postat av: Henna

Åj ja håller med er om duschandet. DET är HEMSKT! Önskar inget annat än att gömma mig när det är dags för en duschtur. Blää. Så ansträngande :D

2007-11-05 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback