suomeks taas :)

Nyt mä laitan tänne vaan ihan pikaisen viestin. Ipu on jo nukkunu tuolla mun takana varmaan tunnin verran :) Sehän on niin ahkera ja lähtee töihin jo viiden aikaan. Se ei oo mun mielestä kyllä yhhtään ihmisten aika herätä. Mutta mitä sitä tekee.

N, me asutaan nyt täällä väyrysillä (eli ipun pomon luona) ku ne on Intiassa noin puol toista viikkoa. On kyllä ihan kiva kämppä näin aluks :) Mutta oishan se oma silti aina paras. Mutta jospa se joskus tässä ilmestyy, se meidän ihan oma! Minä oon täällä vielä ihan lumppuna enkä vielä oo saanut oikein mitään järkevää aikaseks. Pitäis hakee töitä mutta ku en tiedä mistä alottaisin. Saisin ihan varmasti suomalaisesta kotipalvelusta töitä mutta ku joku siinä tökkii etten oo vielä soittanut sinne. Ehkä oon vaan saanut ihan tarpeeks hoitoalan hommista jokski aikaa?!
Ajattelin nyt yrittää hakee töihin muualle ja jos ei nappaa niin mun on soitettava sinne kotipalveluun.
Mä oon nyt kuitenkin jo jotenkuten sopeutunut tähän että asun tukholmassa. En ois koskaan uskonut että voisin tuntea oloni vieraaks omassa kotimaassa! Ymmärrän niitä jotka asuu kauan eri maassa kun ne sanoo ettei ole enää kotia missään. Suomi oli kotini mutta sielläkin tunsin välillä olevani erilainen. Nyt kun tulin tänne, niin tunsin olevani erilainen. No, hyvin nyt on mennyt kuitenkin ja toivotaan että menee jatkossakin.

Tänään ollaan oltu täällä "meillä" kotona ihan miniporukalla. Pojat oli väsyneitä eikä jaksanut olla Sociala :) Joten syötiin keittoa, saunottiin ja sit kaikki lähti jo kotia ja ipu meni nukkumaan. Huomenna ois vähän suunnitelmissa shoppailureissu Farsta kauppakeskukseen. Mulla ei ole kyllä ylimäärästä rahaa ollenkaan mutta saahan sitä katsia. Silmäruokaa :)

Millä kielellä mun pitäis jatkossa kirjottaa? Kun olin suomessa niin kirjotin ruotsiksi koska halusin kaikkien ruotsissa tietävän mitä teen, mutta entäs nyt? Lukeeko kukaan suomalainen näitä mun jutttuja, vai höpötänkö mä itekseni? Ois ihan kiva jos jättäisitte vaikka kommentin. (Tuossa tämän tekstin jälkeen lukee "kommentera". Niin sinne vaan laittaakaa jotain :)

Minna, ihanaa ku sä laitoit kommentin tonne. Mä laitan sulle mun uuden numeron ihan kohta ku vielä muistan :)
Ja sit vielä, TANJA ja TEIJA KIITOS ihan maailman eniten housuista. Ne oli oikeesti ihan sika hienot!! :)
Ja kiitos äiti vielä kaikista vaatteista. Puss på er :)


Mutta nyt pirreki painuu pehkuihin että jaksaa herätä huomenna ihmisten aikoihin.

Kommentarer
Postat av: Henna

Huh trodde aldrig att jag skulle orka läsa på finska. Men he gick :) Vitsi du är ju verkligen finne!

2007-11-13 @ 10:22:35
Postat av: Anonym

Anoppi lukee mielellään suomenkielistä tekstiä. Ja katsoo myös kuvia.

2007-11-13 @ 15:53:35
Postat av: ottilia

PÅ SVENSKA!!!! ;D

2007-11-13 @ 16:46:46
Postat av: TAnita.

ja varsinki SUURI kiitos Tanitalle som använde mer än en timme av sin dyrbara tid i Ullared till att hitta kläder till Pippe. Et ei niinku sen kummempia.
Ja kivaa et sä nyt triivailet siellä 250 km bort. Täällä on meininki ihan peffasta. Moikkeliskokkelis.

2007-11-13 @ 21:28:55
Postat av: Martina

men neeej.. inte finska!

2007-11-14 @ 15:52:08
Postat av: Anonym

UPPDATERA! Om du vill se dagsljuset igen. / Drottningen av Dalarna som har FÅTT NOG.

2007-11-20 @ 19:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback