A lot of pics

image46
 
"i denna ljuva sommartid, kom hit min själ och gläd dig vid. Den store Gudens gåvor...."
(Jag tycker mej ana lite gråtfärdiga miner där va?)




Sanni, Lydia och Maya som bedårande brudnäbbar

Vänta, vad är det här nu då? Var hemliga agenter på plats?



Nej, det var ju bara ÖSSi och IPU



image52

Här poseras det till den milda grad....

image53

... att det till slut får vara nog!




OCH HELA STOOOORA FAMILJEN...

image58

Världens bästastestaste mor och far

image59


Och sist....



allas vår käraste tok. (Teija, jag märkte faktiskt inte förrens efter att jag tagit bilden vad hon gjorde)

Kommentarer
Postat av: Ottilia

fina bilder! :) själv råkade jag radera alla bilder från kameran.. oooops! ;D Men hade bra, syster.

2007-06-21 @ 20:57:09
Postat av: Veera

Hörru,aaasfina bilder! Men för att favorisera så väljer jag nog Jim & Jenita, jättejättejättefint! Och sånna där söta pussbilder ser man inte så många av annars :p Jag ska snoka mera, fortsätt ladda upp ;D

2007-08-23 @ 00:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback