Min familj

Jag älskar min familj! Ni är det underbaraste som finns. Men varför måste ni alla vara så långt borta?
TAckar allra ödmjukast för det jätte härliga alla hjärtans dag kortet som ni skickade. Fick mej att längta hem.
Kan inte ni komma hit och hälsa på mej på påsk eller sportlovet? Det vore väl nåt? :D

Nu gjorde jag samma gamla misstag igen. Jag satte mej framför datorn. Jag är helt beroende av datorn så när jag sätter mej framför den så är jag fast för resten av dagen. och då menar jag verklgien FAST. Så därför har jag börjat undvika att sätta mig här :D men det har inte fungerat lika bra som jag vill att det ska göra.
Idag tänkte jag åka och hälsa på min moster. har inte varit där och hälsat på på år och dar så jag täntke att det är väl dags nu. Får se bara hur långt tid det tar innan jag lyckas slita mej från den här grejen.

Igår var jag seriös. Eller i a f försökte vara seriös. Jag åkte till gymmet och sen simmade jag efter det. Är det någon som har testat att simma när du kommit direkt från gymmet? Jag kan säga att benen och armarna är helt slut av det. jag kämpade mej fram igår och trodde att jag skulle gå av :) Men jag överlevde och nu mår jag mycket bättre. Undrar om jag kör en repris nästa vecka, tisdag?

Nu blev jag jätte glad för det var hela nio kommentarer på mitt senaste inlägg. (Dock var ung. hälften av jenita som försökt skriva:) Vad är det med min blogg som vägrar publicera ordet ALLA HJÄRTANS DAG? Som Jenita förgäves försökte skriva i mina kommentarer men alltid slutade i "Ha en bra..." eller "imorgon är det..." :D Jag tror bestämmt att min blogg har bestämmt sej för att bojkotta alla hjärtans dag.

Igår pratade jag med min kära Daniel på Msn i år och dar och jag kom fram till att det är riktigt fuskigt att Teija numera kan äta hur mycket hon vill utan att det syns någnstans. Jag har därför bestämmt mej för att jag håller tummarna att jag själv hamnar i situation. jag menar, GODIS! Tänk att äta Godis i en massa stora mängder. Jag är som besatt av godis men försöker aktivt kämpa emot. Det går grymt bra. Igår åt jag "bara" chips, chokladrussin och läsk.

Tack för mej


ps. Härligt Fia att du skickade en kommentar :) Alltid kul att veta vilka som läser! Fortsätt med det.


Kommentarer
Postat av: ottilia

hoppas du hade en bra alla hjärtans dag! :) va kul att du fått jobb också. kramar,syster

2007-02-16 @ 17:45:00
Postat av: eva

grattis till jobbet! jag var ocksa och simmade idag, ska testa att gymma innan simningen nasta gang, men det verkar jobbigt!! =) men det kanns nog bra efterat.. Kram

Postat av: jenita

Hej hej.. jaa, jag hade verkligen problem med att allahjärtansdag hälsning till dej. Din blogg var så stöörd. :) Just nu är jag i sthlm. Sitter i jimppes lägenhet, han lagar lasange. Sen saka vi åka till IKEA, för att titta lite. Vi måste bara vänta på att segpropparna tani och Annso har duschat. Hoppas ni har en trevlig helg in finland. Hälsa alla! //Puss

2007-02-17 @ 13:13:14
Postat av: Anonym

Familjen Juujärvi är kär i dig också!

2007-02-17 @ 18:43:48
Postat av: Tanita.

PIPPE! uppdatera ! jag vill veta vad som händer i ditt liv, hur det går på jobbet, om du trivs o.s.v. Jag väntar ... :)

2007-02-20 @ 19:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback