tråkigt inlägg;)

Sitter på jobbt och det känns som om jag ska mögla sönder. Har setat ett tag nu vid datorn och gjort en massa timlistor för nästa månad. Lite roligt i a f att få sitta för sej själv vid datorn. Hon har en kompis här och hälsar på så de behöver mej inte för tillfället. Måste snart gå och diska dock.
Så himla tråkigt att jobba kväll på en fredag. men alltid kan an inte få som man vill. Det är det tråkiga med att bli vuxen. Helgen blir första i Jyväskylä på mycket länge. Har nog inte varit en helg här sen i våras. Skönt men oxå trist. Ipu jobbar imorgon dessutom. men ja, jag överlever.

hörni gått folk. Vad ska man göra åt ett hår som har tappat sin frisyr totalt om man inte vill klippa det kortare?
Vill nämligen spara ut det igen och vill helst inte ens klippa någon uppklippning i det. Men varför ska det ta en så himla lång tid????????

Dag en spenderades hemma hos Tiina. Var trevligt med lite sällskap och en massa skvaller.
En svensk = en bundis.

Men nu ska jag ta mej i kragen och gå och diska för hon tror att jag fortfarande jobbar på med listorna :)
Ska försöka överleva dagen.....hoppas ni oxå gör det gott folk.


(Kanske ett av världens meningslösaste och tråkigaste inlägg).

Kommentarer
Postat av: Tanita.

kyllä se elämä siitä! jag bara väntar på den dagen när ni anländer till Sverige igen, och bosätter er här. Wonderful :) Och hördu, vi ses nog om en vecka! ;)

2007-08-25 @ 11:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback