Naturreservat och centrum

Livet har sin gilla gång.....

jobbat kväll och med andra ord inte haft något annat liv på mycket länge. Det vill säga två dagar :)
Imorgon blir det samma igen, kväll alltså.

Men aktiv har jag ändå varit. Igår klevjag upp halv tio och åkte till centrum med Merja. Gick runt och tittade kläder. Och hör och häpna, jag köpte till och med något. Två tröjor (Från H&M som är ännu mer surprising) och en tröja från ett loppmarknar (och mer än mest surprising) Så helt i onödan rantade jag inte runt på stan, den här gången.
Som Merja hopplöst konstaterat: Pirre är världens sämsta shoppare!

Dagen idag började oxå vid en tio tiden. Klev upp, käkade klädde på mej och började gå till centrum. På vägen dit fick jag för mej att jag skulle gå genom ett naturreservat som ligger nästan på vägen till centrum. Sagt och gjort.
Där gick jag sedan omkring. Jag, min kamera och en miljon löööv och träd. Det är nästan som en regnskog (säger jag, eftersom jag har sett ungefär en miljon olika regnskogar och kan jämföra). Ganska otroligt med tanke på att den liggen nästan precis i centrum, ca 0.5 km därifrån. Till slut tröttnade jag (och kom dessutom i samma veva på att om nåt skulle hända mej mitt inne i regnskogen så skulle ingen veta var jag är) och gick till centrum.
Gick runt och gick runt och köpte inget... :)

Men idag får det bli ett kort inlägg för ska gå och lägga mej. Imorgon ska det besökas familjen Göös.

Kommentarer
Postat av: nenna

vad du är sporty då..:) ute på prommis å allt. Nu måste du ladda upp djungel bliderna på bildisdagisbokis.se.
=)

2007-08-24 @ 12:40:22
Postat av: Pirre

Ska ladda upp bilder. Barajag orkar ladda kameran först. Går nämligen inte att föra över om inte det inns batteri på kameran. Så snart så :D

2007-08-24 @ 14:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback