Känd genom bloggen

Är det någon av er kära människor som har råkat läsa Engla's showroom eller BlondinBellas blogg?
Jag har gjort det. Och jag tror att många av er andra oxå har gjort det. Har ni gjort det checka det här:


http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/sandningsarkiv.asp?programID=1
(Klicka på arkivet och lyssna till programmet den 7 augusti).

Man kan ju för sjutton blir känd genom sin blogg. Det är ju inte klokt :) Sextonåriga Bella som bara skriver om sitt liv är känd över hela Sverige. GALET! Tänk om så många kunde läsa min blogg oxå.

Just nu sitter jag här och skriver på min blogg efter en dag på stranden. Funderar på vad jag ska göra ikväll.
Blir det grilla,bada och basta eller en promenad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback